Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60071
Название: Аналіз маркетингової діяльності підприємства на споживчому ринку
Авторы: Ярмолюк, Артем Миколайович
Ключевые слова: комплекс маркетингу
маркетингові дослідження
ринок пива
пивоварні
пиво
Броварі
дипломна робота
Дата публикации: 21-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Досвід розвинутих країн переконливо доводить, що основною формою економічної життєдіяльності підприємств в умовах ринкової економіки є маркетинг. У перекладі з англійської маркетинг означає «робити ринок». На відміну від ринку як системи відносин, пов'язаних з реалізацією суспільного продукту, маркетинг представляє собою певну форму діяльності підприємства в ринковому секторі економіки. Останнім часом питання маркетингової діяльності набувають все більшого значення, ще кілька років тому маркетинг представляли, передусім, як визначення загального напряму діяльності фірми, орієнтованого в майбутнє і реагуючого на зміну зовнішніх умов, останнім часом основний упор робиться на формування орієнтованим на ринок ефективної організаційної і управлінської системи і розподіл відповідно до цього управлінських ресурсів. інакше кажучи, зараз маркетинг розглядається як об'єднана система організації усієї роботи фірми.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60071
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ярмолюк_дипломна_робота.pdfДипломна робота422.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.