Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60070
Назва: Дослідження комплексу маркетингу інтернет-магазину «Plussize.com.ua»
Автори: Васильчук, Олександр Володимирович
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
Інтернет-маркетинг
комплексний електронний маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 22-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В наш час, у зв'язку розвитком науково-технічного прогресу, та глобальную діджиталізацією, що впливає на світове і національне господарство, а також зростаючою роллю інформаційно-технологічних систем у суспільному житті, сучасні методи та процеси інформаційного забезпечення маркетингової діяльності набувають нових форм. Успіх бізнесу в новій інформаційній реальності залежить від використання традиційних маркетингових методів та каналів роботи в мережі Інтернет, що називається інтернет-маркетингом. На сьогоднішній день всі професійні маркетологи повинні мати знання про креативні форми онлайн-комунікації та їх ефективне використання в бізнес-маркетингу. Досвід країн з високим рівнем інтернет-проникнення свідчить про зростаючу роль електронного маркетингу, а використання онлайн-комунікації є важливим фактором конкурентоспроможності сучасних бізнесів і організацій.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60070
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.