Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитрієва, Олександра Василівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T10:56:52Z-
dc.date.available2023-06-30T10:56:52Z-
dc.date.issued2023-06-19-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60063-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних ринкових умовах однією з головних проблем, що постають перед українськими компаніями, є перехід від виробничої сфери до підприємницької концепції, орієнтованої на споживача, тобто концепції маркетингу. Застосування маркетингу в підприємницькій діяльності сприяло динамічному розвитку ринкових відносин, науково-технічного прогресу, виробництва і торгівлі. Сьогодні спостерігається тенденція розвитку ресторанного бізнесу, який є дуже привабливим і водночас найбільш ризикованим видом діяльності. Кожен день відкриваються нові заклади харчування, які пропонують широкий вибір кулінарних шедеврів і цікавих послуг, з метою залучення клієнтів і отримання прибутку. Основною проблемою, з якою вже тривалий час стикається галузь громадського харчування, є жорстка конкуренція на ринку харчової промисловості. Ринок послуг динамічний, з непередбачуваним споживчим попитом і пропозицією зростає з кожним днем Сьогодні рестораторам стає все важче зацікавити споживачів харчовими властивостями їхньої продукції, привернути увагу до того, що вони пропонують, і зберегти перевагу над іншими пропозиціями. Конкурентоспроможність та ефективність бізнесу залежить від багатьох факторів: технологічного та економічного розвитку, ресурсної забезпеченості, цінової політики, національного регулювання, соціальної ефективності господарської діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційuk_UA
dc.subjectінтернет сайтuk_UA
dc.subjectкомунікаційні засобиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової політики комунікації підприємства ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дмитрієва_дипломна_робота.pdfДипломна робота375.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.