Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60059
Название: Дослідження політики просування продукції ТОВ «Люстдорф»
Авторы: Береговенко, Яна Володимирівна
Ключевые слова: комунікаційна політика
цільовий сегмент
споживач
інструменти просування компанії
елементи комунікацій
маркетингова діяльність
дипломна робота
Дата публикации: 19-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні побудувати успішний та довготривалий бізнес, який буде приносити прибутки, можливо тільки за допомогою ефективної маркетингової діяльності. Існування будь-якої компанії напряму залежить від зусиль маркетингу. Він допомагає інформувати людей про певний продукт чи послугу, знаходить цільову аудиторію та підштовхує прийняти рішення про покупку. Нині дуже важко повністю задовольнити потреби споживачів, тому досить важливо дослідити їхню поведінку на ринку та розробити ефективну комунікаційну кампанію для іміджу усього підприємства і формування позиціонування для окремого бренду. Кожен рік вподобання клієнтів змінюються, а розвиток технологій призводить до вдосконалення та оновлення маркетингових заходів.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60059
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Береговенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота519.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.