Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФостенко, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:22:35Z-
dc.date.available2023-06-28T13:22:35Z-
dc.date.issued2021-12-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60052-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОстаннім часом одночасно зі зростанням ролі маркетингу для будь-якого підприємства підвищилось значення і політики маркетингових комунікацій. Важливим фактором, що сприяє посиленню ролі маркетингових комунікацій є те, що різноманітні елементи використовуються на тлі мінливих соціальних, економічних і конкурентних сил. На сьогодні маркетингова комунікаційна політика підприємства є важливою частиною управління маркетингом підприємства в цілому. Сьогодні підприємству дуже важливо вміти швидко перебудуватися, не втрачати нові можливості розвитку, що виникають при змінах ситуації на ринку, своєчасно виявити зміни існуючих можливостей чи виникнення нових потреб споживачів та знайти шляхи їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. З огляду на це однією з головних передумов тривалого виживання і стійкого розвитку підприємства на ринку є ефективна робота його фахівців з маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвнутрішнє та зовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectкомунікаційні заходиuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectконкурентний аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування програми комунікаційних заходів підприємства (на прикладі салону краси «Яна»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фостенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота424.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.