Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60052
Назва: Формування програми комунікаційних заходів підприємства (на прикладі салону краси «Яна»)
Автори: Фостенко, Анастасія Андріївна
Ключові слова: внутрішнє та зовнішнє середовище
комунікаційні заходи
комунікація
конкурентний аналіз
маркетингова діяльність
поведінка споживача
послуги
просування
споживач
дипломна робота
Дата публікації: 22-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Останнім часом одночасно зі зростанням ролі маркетингу для будь-якого підприємства підвищилось значення і політики маркетингових комунікацій. Важливим фактором, що сприяє посиленню ролі маркетингових комунікацій є те, що різноманітні елементи використовуються на тлі мінливих соціальних, економічних і конкурентних сил. На сьогодні маркетингова комунікаційна політика підприємства є важливою частиною управління маркетингом підприємства в цілому. Сьогодні підприємству дуже важливо вміти швидко перебудуватися, не втрачати нові можливості розвитку, що виникають при змінах ситуації на ринку, своєчасно виявити зміни існуючих можливостей чи виникнення нових потреб споживачів та знайти шляхи їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. З огляду на це однією з головних передумов тривалого виживання і стійкого розвитку підприємства на ринку є ефективна робота його фахівців з маркетингу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60052
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фостенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота424.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.