Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркашина, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:22:18Z-
dc.date.available2023-06-28T13:22:18Z-
dc.date.issued2021-12-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60051-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлює розвиток сучасних рекламних інструментів, який надає можливість компаніям зростати та розвиватися у потрібному напрямку значно швидше, використовуючи для цього Інтернет, як місце для контакту з наявними та потенційними клієнтами. Проте, для того, щоб ефективно застосовувати сучасні інструменти реклами в Інтернеті, компанія повинна мати чіткий план дій, дотримуючись якого, вона зможе досягти поставлених цілей. Використання рекламних інструментів без проведення відповідних аналізів ринку та аудиторії не принесе очікуваного результати. Саме тому, перед застосуванням нових рекламних інструментів, компанія повинна розробити та використовувати власну digital-стратегію. Digital-стратегія – це маркетинговий план, мета якого полягає у загальному розвитку та перетворенні бізнесу, популяризації продукту чи бренду. Для реалізації поставлених завдань проводяться дослідження ринку, аудиторії, конкурентів, виявляються власні конкурентні переваги, відбираються відповідні цифрові канали та конкретні інструменти, використовуються актуальні технології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectdigital-стратегіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectалгоритм просуванняuk_UA
dc.subjectмедіа-планuk_UA
dc.subjectситуаційний аналізuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка digital-стратегії на прикладі ТОВ «Купер Капітал Груп»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черкашина_дипломна_робота.pdfДипломна робота358.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.