Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60051
Название: Розробка digital-стратегії на прикладі ТОВ «Купер Капітал Груп»
Авторы: Черкашина, Катерина Ігорівна
Ключевые слова: маркетинг
digital-стратегія
реклама
алгоритм просування
медіа-план
ситуаційний аналіз
дипломна робота
Дата публикации: 22-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження зумовлює розвиток сучасних рекламних інструментів, який надає можливість компаніям зростати та розвиватися у потрібному напрямку значно швидше, використовуючи для цього Інтернет, як місце для контакту з наявними та потенційними клієнтами. Проте, для того, щоб ефективно застосовувати сучасні інструменти реклами в Інтернеті, компанія повинна мати чіткий план дій, дотримуючись якого, вона зможе досягти поставлених цілей. Використання рекламних інструментів без проведення відповідних аналізів ринку та аудиторії не принесе очікуваного результати. Саме тому, перед застосуванням нових рекламних інструментів, компанія повинна розробити та використовувати власну digital-стратегію. Digital-стратегія – це маркетинговий план, мета якого полягає у загальному розвитку та перетворенні бізнесу, популяризації продукту чи бренду. Для реалізації поставлених завдань проводяться дослідження ринку, аудиторії, конкурентів, виявляються власні конкурентні переваги, відбираються відповідні цифрові канали та конкретні інструменти, використовуються актуальні технології.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60051
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Черкашина_дипломна_робота.pdfДипломна робота358.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.