Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60019
Назва: Формування та шляхи вдосконалення маркетингової політики підприємства Eurospine Україна в умовах конкурентного середовища
Автори: Наумчик, Віолета Павлівна
Ключові слова: маркетинг
ефективність
маркетингова політика
конкурентоспроможність
медичне підприємство
стратегія
послуги
дипломна робота
Дата публікації: 23-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної роботи визначається тим, що все більше маркетинг зміщує акцент з масового ринку до цільового. Коштовна реклама не виправдовує себе, якщо мова йде про залучення вузько сегментованої цільової групи. Відбувається стрімке об’єднання маркетингових комунікацій. Все більша кількість медичних установ сьогодні застосовує послуги рекламних компаній, але просування медичного закладу не повинно обмежуватися лише проведенням рекламних кампаній, так як медичний ринок вже перенасичений рекламною агітацією. Це пояснює необхідність впровадження інструментів більш персоналізованих зв’язків з громадськістю та усіма учасниками медичного середовища. Також, актуальність дослідження обумовлює той факт, що питання застосування методів стратегічного маркетингу в сфері медичних послуг недостатньо вивчені з огляду на те, що в теоретичних засадах маркетингу послуг, вузькоспеціалізований напрям маркетингу в медицині з’явився відносно нещодавно.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60019
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумчик_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.