Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарченко, Валерія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T12:12:50Z-
dc.date.available2023-06-28T12:12:50Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59985-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження. В контексті торгівлі і посилення конкуренції на ринках товарів і послуг, формування іміджу та торгової марки компанії на ринку є перспективним розвитком діяльності. На сьогоднішній день, в умовах інтернаціоналізації та глобалізації світової економіки, існує безліч проблем в сфері формування та розвитку ринкових відносин, які наразі створюють передумови про необхідність формування позитивного іміджу та торгової марки підприємства на ринках. Дослідження показують, що компанії, які мають позитивний імідж та торгову марку полегшують доступ до позикових коштів, сприяють залученню висококваліфікованих людських ресурсів, побудові міцних партнерських відносин, довірі та допомозі в розвитку державними органами, підвищенні лояльності споживачів до виробленої продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectтоварний знакuk_UA
dc.subjectмаркетингові заходиuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка заходів щодо закріплення торгової марки у свідомості споживачів та створення довгострокового іміджу підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота419.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.