Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59985
Название: Розробка заходів щодо закріплення торгової марки у свідомості споживачів та створення довгострокового іміджу підприємства
Авторы: Марченко, Валерія Володимирівна
Ключевые слова: імідж
торгова марка
корпоративний імідж
товар
споживач
товарний знак
маркетингові заходи
стимулювання збуту
дипломна робота
Дата публикации: 23-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження. В контексті торгівлі і посилення конкуренції на ринках товарів і послуг, формування іміджу та торгової марки компанії на ринку є перспективним розвитком діяльності. На сьогоднішній день, в умовах інтернаціоналізації та глобалізації світової економіки, існує безліч проблем в сфері формування та розвитку ринкових відносин, які наразі створюють передумови про необхідність формування позитивного іміджу та торгової марки підприємства на ринках. Дослідження показують, що компанії, які мають позитивний імідж та торгову марку полегшують доступ до позикових коштів, сприяють залученню висококваліфікованих людських ресурсів, побудові міцних партнерських відносин, довірі та допомозі в розвитку державними органами, підвищенні лояльності споживачів до виробленої продукції.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59985
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота419.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.