Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59984
Title: Управління прийняттям стратегічних рішень щодо товарної політики підприємства (на прикладі ПрАТ "Елопак-Фастів")
Authors: Мороз, Аліна Сергіївна
Keywords: управління
товарна політика
стратегії
товарний асортимент
дослідження ринку
ринок упаковки
дипломна робота
Issue Date: 23-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У сучасному конкурентному середовищі виробники змагаються за увагу і прихильність споживачів, намагаючись найбільш ефективно використовувати елементи маркетинг-міксу: товар, ціну, збут і комунікації. Розвиток ринкових відносин і посилення конкуренції вказують на необхідність нових підходів в підприємництві, орієнтованих на підвищення прибутку і конкурентоспроможності підприємства. Забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості підприємства визначається, найчастіше, здатністю асортименту товарів підприємства адекватно відповідати поточному споживчому попиту на якісному і кількісному рівнях. Таким чином, підвищення ефективності управління товарним асортиментом підприємства є актуальним завданням в сучасних умовах господарювання. Підприємство щодня стикається з необхідністю швидкого реагування на кожну зміну ринкової ситуації, що, в першу чергу, відбивається на асортименті. Асортиментна політика є одним з основних об'єктів системи управління, так як саме ставлення споживачів до продукції визначає можливості існування і розвитку підприємства.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59984
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз_дипломна_робота.pdfДипломна робота444.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.