Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59804
Title: About Algorithms of Target Positioning
Other Titles: Про алгоритми цілепозиціонування
Authors: Hley, Oleg
Глей, Олег Сергійович
Sineglazov, Victor
Синєглазов, Віктор Михайлович
Keywords: wind shear
doppler radar
algorithm
modeling
target designation
dangerous zone
software
зсув вітру
доплерівський радар
алгоритм
моделювання
цілепозиціонування
небезпечна зона
програмне забезпечення
Issue Date: 24-Jun-2022
Publisher: National Aviation University
Citation: Hlei O. S. About Algorithms of Target Positioning / O. S. Hlei, V. M. Sineglazov // Electronics and Control Systems, N 1(71) – Kyiv: ТОВ «Альянт», 2022. – pp. 61–65.
Series/Report no.: Electronics and Control Systems;№1(71)
Електроніка та системи управління;№1(71)
Abstract: Software has been developed for the system most suitable for wind shear detection. The formulation of the target designation problem is presented. The features of modern radars are considered. The aim of the work is to find the most suitable system for detecting wind shear and to develop software for this system that offers the pilot a turnkey solution for flying through the danger zone of wind shear. The paper presents the definitions of wind shear, statistics of air crashes caused by this phenomenon. The systems for determining wind shear are described and the most suitable system is selected. The principle of operation and the algorithm of operation of the Doppler radar station are given. A simulation of the detection of a dangerous wind shear zone was carried out. The pilot uses the proposed software solution. Thus, the task of determining the wind shear zone and the decisions proposed on this basis to fly around the dangerous zone have been completed. The results show that introducing random noise into labeled samples degrades the accuracy of the model, while introducing random noise into unlabeled data can, on the contrary, increase the accuracy of the model.
Розроблено програмне забезпечення для системи, що найбільш підходить для виявлення зсуву вітру. Представлено постановку задачі цілепозиціонування. Розглянуто особливості сучасних радарів. Мета роботи – знайти систему, що найбільше підходить для виявлення зсуву вітру, і розробити для цієї системи програмне забезпечення, що пропонує пілоту готове рішення для прольоту небезпечної зони зсуву вітру. Діяльність представлені визначення зсуву вітру, статистика авіакатастроф, викликаних цим явищем. Розписано системи визначення зсуву вітру та обрано найбільш підходящу систему. Наведено принцип роботи та алгоритм роботи доплерівської радіолокаційної станції. Проведено моделювання виявлення небезпечної зони зсуву вітру. Пілот використовує запропоноване програмне рішення. Таким чином, завдання щодо визначення зони зсуву вітру та запропоновані на цій основі рішення про обліт небезпечної зони виконані. Результати показують, що введення випадкового шуму в марковані зразки погіршує точність моделі, а введення випадкового шуму в немарковані дані може навпаки підвищити точність моделі.
Description: Журнал входить до Переліку наукових видань Міністерства освіти і науки України, у яких можуть публікуватися основні результати дисертаційних робіт у галузі технічних наук категорії «Б» Рекомендовано до друку Вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 4 від 22 червня 2022 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59804
ISSN: 1990-5548
DOI: 10.18372/1990-5548.71.16827
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdfНаукова стаття646.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.