Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59737
Название: | Соціальна відповідальність у професійному становленні майбутніх практичних психологів |
Другие названия: | Social responsibility in the professional development of future practical psychologists |
Авторы: | Балахтар, Валентина Візіторівна Balakhtar, Valentyna |
Ключевые слова: | соціальна відповідальність практичні психологи професійне становлення цифрова компетентність social responsibility practical psychologists professional development digital competence |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Балахтар В.В. Соціальна відповідальність у професійному становленні майбутніх практичних психологів / В.В. Балахтар // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 9-12 |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність проблеми зумовлена потребою розвитку соціальної
відповідальності особистості майбутніх практичних психологів, що є
універсальною формою взаємозв’язку та взаємодії людини та суспільства.
Особливого значення набуває проблема соціальної відповідальності в умовах
Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць.
Київ, Національний авіаційний університет, 2023
10
цифрового суспільства, яке зумовлює зростання ролі інформації та цифрових
технологій загалом і в професійній діяльності практичного психолога зокрема.
Це, у свою чергу, потребує розвитку цифрової компетентності майбутніх
практичних психологів, їх здатності не лише самостійно орієнтуватися в
цифровому просторі, здійснювати пошук професійно важливої інформації, бути
здатним до аналізу та її систематизації, використання цифрових технологій як
сукупності засобів розв’язання професійних завдань, але й відповідати за
наслідки поширення інформації, сприяти попередженню кібербулингу, мобінгу
та інших негативних явищ, що супроводжують становлення цифрового
суспільства. Соціальна відповідальність, таким чином, є важливим індикатором
не лише соціальної, але й цифрової компетентності майбутніх практичних
психологів. The relevance of the problem is due to the need to develop the social responsibility of the personality of future practical psychologists, which is a universal form of relationship and interaction between man and society. Of particular importance is the problem of social responsibility in a digital society, which leads to an increase in the role of information and digital technologies in general and in the professional activities of a practical psychologist in particular. This, in turn, requires the development of the digital competence of future practical psychologists, their ability not only to independently navigate the digital space, search for professionally important information, be able to analyze and systematize it, use digital technologies as a set of tools for solving professional problems, but also to be responsible for the consequences of information dissemination, to help prevent cyberbullying, mobbing and other negative phenomena that accompany the formation of a digital society. Social responsibility is thus an important indicator of not only social but also digital competence of future practical psychologists. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59737 |
ISBN: | 978-617-8016-77-7 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
БАЛАХТАР Валентина.pdf | Тези | 513.72 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.