Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714
Назва: | Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача |
Інші назви: | Professional motivation as a factor of teacher self-actualization |
Автори: | Тягур, Любомира Миронівна Tiahur, Liubomyra |
Ключові слова: | самоактуалізація самореалізація професійна діяльність професійної траєкторії розвитку педагога self-actualization self-realization professional activity professional development trajectory of a teacher |
Дата публікації: | кві-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Тягур Л.М. Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача / Л. Тягур // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 146-148 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах реформування вищої освіти професійна діяльність викладача містить інформаційну складову, здійснюється в складних психологічних умовах та вимагає постійного самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації. Професійна діяльність викладача всіх рівнів вищої освіти потребує високої мотивації, постійного розвитку пізнавального інтересу, розкриття та активне використання власного психологічного ресурсу. Особливої актуальності і практичного значення набуває вивчення психологічних чинників самоактуалізації викладача, професійних мотивів та їх ієрархії, які впливають на ефективність формування індивідуальної професійної
траєкторії розвитку педагога. In the context of higher education reform, the professional activity of a teacher contains an information component, is carried out in difficult psychological conditions and requires constant self-improvement, self-development, self-realization and self-actualization. The professional activity of a teacher at all levels of higher education requires high motivation, constant development of cognitive interest, disclosure and active use of their own psychological resources. Of particular relevance and practical importance is the study of psychological factors of teacher self-actualization, professional motives and their hierarchy. hierarchy that affect the effectiveness of the formation of an individual professional trajectory of a teacher's development. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714 |
ISBN: | 978-617-8016-77-7 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЯГУР.pdf | Тези | 615.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.