Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгєєва Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorАгеева Галина Николаевна-
dc.contributor.authorAgieieva Galyna-
dc.date.accessioned2023-05-19T06:41:52Z-
dc.date.available2023-05-19T06:41:52Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationАгєєва Г. М. Декарбонізація діяльності аеропортів України – завдання найближчого часу // Авіація, промисловість, суспільство: ІV Міжнародна науково-практична конференція, 18 травня 2023 року, м. Кременчук: матеріали. – Кременчуцький льотний коледж, 2023. - С. 389-390.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59491-
dc.description1. Стрелкова Г. Г., Агєєва Г. М. Енергетична ефективність аеропортів у рамках концепції "місто - аеропорт". Енергоефективність в будівництві та архітектурі. 2014. Вип. 6. С. 288-294. 2. Strelkova G., Agieieva G. System approach towards enhancement of airports’ energy efficiency. Proceedings of the 17th Conference for Junior Researchers ‘Science – Future of Lithuania’ Transport Engineering and Management, 8 May 2014, Vilnius, Lithuania. Vilnius, 2014. Р. 85-89. 3. Агєєва Г. М., Стрелкова Г. Г. Декарбонізація та енергетична ефективність аеропортів – складові сталого розвитку муніципалітетів. Енергоефективне місто. ХХІ століття: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 жовтня 2020 р., м.Одеса. Одеса: ОДАБА, 2020. С. 8-12. 4. Агєєва, Г. М. Декарбонізація діяльності аеропортів. Проблеми розвитку міського середовища. 2019. №1 (22). С. 16-32.uk_UA
dc.description.abstractАеропорти як складові зовнішніх транспортних систем локального, регіонального та світового рівнів є джерелами стабільно агресивних впливів на прилеглі території, міські ландшафти та ін., зокрема, емісії вуглецю (СО2) . Незважаючи на традиційно низький показник частки аеропортів у загальному об’ємі емісії вуглецю авіаційною галуззю, системна інтеграція низьковуглецевої політики (декаpбонiзацiя) в діяльність аеpопоpтiв світу є актуальною. Для України декарбонізація аеропортів – завдання найближчого часу. Повоєнне відновлення інфраструктури вітчизняних аеропортів вже зараз потребує формування інституціонального середовища з декарбонізації та енергоефективності аеропортів, вивчення світового досвіду. Підписання на початку 2022 року угоди про спільний авіаційний простір суттєве вплине на ринок авіаперевезень. Тому, по завершенню воєнних подій, слід очікувати збільшенням кількості авіаперевізників та обсягів авіаперевезень вітчизняними аеропортами. Як наслідок, наземна інфраструктура авіаційного транспорту повинна бути готова не тільки для надання відповідних послуг, забезпечення сучасного рівня обслуговування та комфорту перебування в аеропорту, але й забезпечувати реалізацію принципів сталого розвитку, зокрема, стійкості екосистем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКременчуцький льотний коледжuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectдекарбонізація діяльностіuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectповоєнне відновлення інфраструктури аеропортівuk_UA
dc.subjectенергоефективністьuk_UA
dc.subjectінфраструктура авіаційного транспортуuk_UA
dc.titleДекарбонізація діяльності аеропортів України – завдання найближчого часуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc656.712:658.26(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aviatsiia promyslovist suspilstvo_2023-390-391.pdfтези доповіді356.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.