Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Валерія Василівна-
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-05-16T07:09:39Z-
dc.date.available2023-05-16T07:09:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМарчук В.В., Шевченко А.В. Вплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесу / В.В. Марчук, А.В. Шевченко // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний університет будівництва і архітектури. - К., 20 квітня 2023, 437 с. - С. 124-126uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59443-
dc.description1. 3 pricing lessons from Uber - pricing solutions. Pricing Solutions. URL: https://www.pricingsolutions.com/pricing-blog/lessons-in-pricing-from-uber/ (дата звернення: 04.04.2023). 2. Data as a Service (DaaS) Platform. Zoominfo. URL: https://www.zoominfo.com/solutions/operations (дата звернення: 04.04.2023). 3. Dezeen's top 10 technology advances of 2017. Dezeen. URL: https://www.dezeen.com/2017/12/14/top-technology-advances-development-new-2017-yearly-review-roundup/ (date of access: 04.04.2023). 4. Kristof K. How Amazon uses "surge pricing," just like Uber. CBS News - Breaking news, 24/7 live streaming news & top stories. URL: https://www.cbsnews.com/news/amazon-surge-pricing-are-you-getting-ripped-off-small-business/ (дата звернення: 04.04.2023). 5. The impact that artificial intelligence will have on digital marketing. SHIFT communications: A performance communications agency + PR firm. URL: https://www.shiftcomm.com/insights/the-impact-that-artificial-intelligence-will-have-on-digital-marketing/ (дата звернення: 04.04.2023).uk_UA
dc.description.abstractУ найближчому майбутньому штучний інтелект матиме сильний вплив на індустрію цифрового маркетингу. Немає сумніву, що штучний інтелект і машинне навчання вже через декілька років заберуть велику частину роботи маркетологів у напрямку цифрового маркетингу. Питання штучного інтелекту постало перед бізнесом за останні роки досить гостро, тож варто проаналізувати переваги впровадження штучного інтелекту у цифровий маркетинг підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет будівництва і архітектуриuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleВплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Марчук_Шевченко.pdfТези527.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.