Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59282
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гросул, Катерина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-08T06:48:22Z | - |
dc.date.available | 2023-05-08T06:48:22Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59282 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія екстремальних і кризових ситуацій». Керівник диплому: кан. психолог. н, доцент, Сечейко Олена Віталіївна | uk_UA |
dc.description.abstract | В результаті математичної обробки даних ми можемо сказати, що обраними копінг-стратегіями у даної групи респондентів є: імпульсивні дії, уникнення, агресивні дії і миролюбство. Встановлено низку прямих та обернених кореляційних зв'язків між копінг-стратегіями та особистісними характеристиками, що підтверджує нашу гіпотезу про значний вплив рис характеру на вибір копінг-стратегії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | копінг-стратегія | - |
dc.subject | бортпровідники цивільної авіації | - |
dc.subject | особистісні характеристики | - |
dc.title | Особистісні детермінанти копінг-стратегій бортпровідників | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління людським фактором |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота_Гросул.pdf | Дипломна робота | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.