Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorXinyu, Zeng-
dc.contributor.authorСіньюй, Цзен-
dc.date.accessioned2023-03-17T08:52:37Z-
dc.date.available2023-03-17T08:52:37Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58540-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractSafety of air transportation plays a very important role in air transportation. Once an accident occurs, the damage caused is incalculable. Referring to the past flight accidents, besides the huge economic loss to the airlines, the casualties are the most regrettable. Therefore, the on-board system for forecasting for dangerous flight is very necessary to ensure the safety of civil aviation transportation. It can determine whether the current flight environment is safe or not, provide pilots with countermeasures when they encounter risks, and assist pilots in solving the risks they encounter. From past experience, human factors play an important role in ensuring the safety of the operating environment. In hazardous conditions, the pilot's psychological state is affected, resulting in a significant reduction in operational accuracy and a loss of the ability to judge the work situation properly. At the same time, this leads to accidents that deviate from the flight plan and may cause incalculable damage. In this regard, we need to pay attention to human factors and identify the factors in the operating environment that can affect the pilot's operation, which may affect the pilot's psychology to varying degrees, and may occur simultaneously. In order to provide a stable and safe enough operating environment for operators, this paper analyzes the airline piloting environment by combining human factors and engineering psychology, and proposes improvements to the cabin working environment in aircraft by combining the current civil aviation cabin working standards and the current advanced avionics technology.uk_UA
dc.description.abstractБезпека авіаперевезень відіграє дуже важливу роль у авіаперевезеннях. Одного разу трапилася аварія, збитки не підраховані. Посилаючись на минулі авіакатастрофи, окрім величезних економічних збитків для авіакомпаній, жертви викликають найбільший жаль. Тому бортова система прогнозування небезпечного польоту дуже потрібна забезпечити безпеку перевезень цивільної авіації. Він може визначити, чи поточний рейс безпечне середовище чи ні, надайте пілотам контрзаходи, коли вони стикаються з ризиками, і допомагати пілотам у вирішенні ризиків, з якими вони стикаються. Як показує минулий досвід, людський фактор відіграє важливу роль у забезпеченні безпеки операційного середовища. У небезпечних умовах психологічний стан пілота є впливають, що призводить до значного зниження оперативної точності та втрати здатності правильно оцінити робочу ситуацію. Водночас це призводить до аварій, які відхиляються від плану польоту та може завдати непідрахованої шкоди. У зв’язку з цим потрібно звернути увагу на людський фактор і визначити чинники робоче середовище, яке може вплинути на роботу пілота, яке може вплинути на роботу пілота психології різного ступеня і можуть виникати одночасно. Щоб забезпечити стабільне та достатньо безпечне робоче середовище для операторів, У цьому документі аналізується середовище пілотування авіакомпанії шляхом поєднання людських факторів та інженерної психології та пропонує вдосконалення робочого середовища в салоні повітряних суден шляхом поєднання поточних стандартів роботи кабіни цивільної авіації та поточних передові технології авіоніки.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectair traffic controluk_UA
dc.subjectконтроль повітряного рухуuk_UA
dc.subjectaviation administration of Сhinauk_UA
dc.subjectавіаційна адмістрація Китаюuk_UA
dc.titleThe on-board system for forecasting for dangerous flight situationuk_UA
dc.title.alternativeБортова система прогнозування небезпечної польотної ситуаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_173_Цзен Сіньюй.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.