Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58335
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пушкарук, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T09:14:22Z | - |
dc.date.available | 2023-03-09T09:14:22Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-07 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58335 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Єгоров Сергій Григорович | uk_UA |
dc.description.abstract | Газотурбінні двигуни є основним типом двигунів, що застосовуються у військовій і цивільній авіації. Тягово-економічні характеристики цих двигунів повинні добре узгоджуватися з характеристиками літального апарату. Це забезпечує необхідну ефективність та економічність застосування літального апарату при заданих значеннях параметрів робочого процесу авіаційної силової установки. Однією з найскладніших задач при створенні авіаційного двигуна є вибір параметрів робочого процесу двигуна та отримання необхідних експлуатаційних характеристик. Цей етап передує проектуванню і виготовленню дослідного зразка. Він ґрунтується на урахування тактико-технічних вимог до літального апарату і його силової установки, оцінки технологічних можливостей створення всіх елементів літального апарату і його двигунів а також прийнятої концепції вживання і експлуатації літального апарату. Окрім параметрів літака, що характеризуються його аеродинамікою, оптимізуються параметри робочого процесу двигуна і ряд інших параметрів, що визначають ефективність і економічність газотурбінного двигуна. На основі розрахунку і аналізу критеріїв ефективності літального апарату вибирається тип авіаційного двигуна та здійснюється перший етап оптимізації параметрів робочого процесу ГТД і характеристик силової установки в цілому. На другому етапі оптимізації параметрів і характеристик газотурбінного двигуна здійснюється оцінка вартості життєвого циклу літального апарату з вибраною (спроектованої) силовою установкою. У моделі життєвого циклу вартість літака, його силової установки і різних систем ділиться на декілька видів витрат: на дослідницькі і проектувальні розробки літального апарату, силової установки, систем устаткування і озброєння; на виробництво літального апарату, двигунів, систем озброєння і оснащення; на експлуатацію та ремонт. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | газотурбінний двигун | uk_UA |
dc.subject | технічне обслуговування | uk_UA |
dc.subject | діагностика | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | ремонт | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | силові установки | uk_UA |
dc.title | Засоби контролю технічного стану маршових двигунів сучасного ПС цивільної авіації | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Пушкарук Н.М..pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.