Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58335
Назва: | Засоби контролю технічного стану маршових двигунів сучасного ПС цивільної авіації |
Автори: | Пушкарук, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | дипломна робота газотурбінний двигун технічне обслуговування діагностика контроль ремонт літак силові установки |
Дата публікації: | 7-бер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Газотурбінні двигуни є основним типом двигунів, що застосовуються у військовій і цивільній авіації. Тягово-економічні характеристики цих двигунів повинні добре узгоджуватися з характеристиками літального апарату. Це забезпечує необхідну ефективність та економічність застосування літального апарату при заданих значеннях параметрів робочого процесу авіаційної силової установки. Однією з найскладніших задач при створенні авіаційного двигуна є вибір параметрів робочого процесу двигуна та отримання необхідних експлуатаційних характеристик. Цей етап передує проектуванню і виготовленню дослідного зразка. Він ґрунтується на урахування тактико-технічних вимог до літального апарату і його силової установки, оцінки технологічних можливостей створення всіх елементів літального апарату і його двигунів а також прийнятої концепції вживання і експлуатації літального апарату. Окрім параметрів літака, що характеризуються його аеродинамікою, оптимізуються параметри робочого процесу двигуна і ряд інших параметрів, що визначають ефективність і економічність газотурбінного двигуна. На основі розрахунку і аналізу критеріїв ефективності літального апарату вибирається тип авіаційного двигуна та здійснюється перший етап оптимізації параметрів робочого процесу ГТД і характеристик силової установки в цілому. На другому етапі оптимізації параметрів і характеристик газотурбінного двигуна здійснюється оцінка вартості життєвого циклу літального апарату з вибраною (спроектованої) силовою установкою. У моделі життєвого циклу вартість літака, його силової установки і різних систем ділиться на декілька видів витрат: на дослідницькі і проектувальні розробки літального апарату, силової установки, систем устаткування і озброєння; на виробництво літального апарату, двигунів, систем озброєння і оснащення; на експлуатацію та ремонт. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Єгоров Сергій Григорович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58335 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Пушкарук Н.М..pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.