Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоба, О.В.-
dc.contributor.authorПортянко, О.О.-
dc.date.accessioned2023-03-06T18:20:43Z-
dc.date.available2023-03-06T18:20:43Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationКоба О.В., Портянко О.О., Імітаційна модель системи обслуговування з шкідливими запитами // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: Тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. - С.32uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58252-
dc.description1. O.V.Koba, S.V.Serebriakova, GI/G/1 Lakatos-Type Queueing System with T-Retrials // Cybernetic and System Analysis,57, 279-288 (2021). 2. Гнеденко Б.В., Коваленко И.Н. Введение в теорию массового обслуживания. Изд.5-ое, испр. М: Изд-во ЛКИ, 2011. – 400с.uk_UA
dc.description.abstractВимоги практики ставлять перед теорією масового обслуговування велику кількість нових постановок задач. Одна з них – задача з врахуванням шкідливих запитів у вхідному потоці системи масового обслуговування. Сформулюємо математичну постановку задачі. На n - канальну систему масового обслуговування надходить Пуассонівський потік запитів, що утворений підпотоками реальних запитів на обслуговування та шкідливих запитів. Шкідливий запит, що надійшов в систему, блокує канал, виводячи його з ладу. Він може займати його нескінченно довго при ввімкненій системі. Вважаємо, що відмова системи настає з моменту першої втрати реального запиту, що надійшов на блокований канал. Зразу ж починається відновлення виведеного з ладу каналу обслуговування. Необхідно віднайти ймовірність втрати реального запиту та пропускну здатність СМО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectімітаційна модельuk_UA
dc.subjectсистема обслуговуванняuk_UA
dc.subjectшкідливі запитиuk_UA
dc.subjectканал запитуuk_UA
dc.subjectпуассонівський потікuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.titleІмітаційна модель системи обслуговування з шкідливими запитамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc519.872uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІТЛА_2022_Коба О.В.pdf617.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.