Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58224
Title: Принципи використання великих даних в розподілених аналітичних системах сфері громадського харчування
Authors: Марченко, А.А.
Легкий, С.Ю.
Keywords: великі дані
харчова промисловість
маркетинг
аналітична система
ефективність продажу
підвищення прибутковості
Issue Date: Oct-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Марченко А.А., Легкий С.Ю., Принципи використання великих даних в розподілених аналітичних системах сфері громадського харчування // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: Тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. - С.50
Abstract: Великі дані все більше присутні в нашому повсякденному житті, навіть не усвідомлюючи цього більшу частину часу. Великі дані про харчову промисловість мають кілька переваг. Великі дані можуть суттєво змінити всю харчову промисловість і оптимізувати прибуток. Він допомагає харчовим підприємствам покращити їхні маркетингові кампанії та розробити продукти, які користуються попитом. Це може допомогти підприємствам створити нові продукти або змінити дизайн існуючих брендів. Це надає величезні можливості для створення нових підприємств, розробки нових продуктів і вдосконалення існуючих бізнес-операцій. Великі дані допомагають харчовим підприємствам розвивати інноваційні продукти, покращувати свої маркетингові кампанії, підвищувати ефективність продажів, підвищувати прибутковість і підвищувати рівень задоволеності клієнтів. Це також відіграє велику роль у прозорості ланцюга поставок.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58224
Appears in Collections:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІТЛА_2022_Марченко А.А.pdf406.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.