Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58131
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олійник, Олег Петрович | - |
dc.contributor.author | Олійник, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Oliynyk, Оleg | - |
dc.contributor.author | Oliynyk, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T09:15:22Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T09:15:22Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Олійник О. П., Олійник С. В. Підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2021. - № 1. - С. 210–213. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-5495 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58131 | - |
dc.description.abstract | Вивчення математики в закладах освіти є основним інструментом, за допомогою якого формується аналітичне, логічне та критичне мислення у майбутніх спеціалістів, який забезпечує вироблення таких навичок, як: аналітичне мислення і пошук інновацій, комплексне вирішення проблем, критичне мислення та аналіз, моніторинг та контроль, вміння аргументувати та інші. Виділено комплекс рекомендацій для підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання..Акцентовано увагу на необхідності неперервного моніторингу системи освіти стосовно її відповідності до потреб суспільства і викликів динамічного світу та новітніх технологій. | uk_UA |
dc.description.abstract | Learning of mathematics in educational institutions is the main tool through which analytical, logical and critical thinking is formed in future professionals, which provides producing such skills as analytical thinking and innovation, integrated problem solving, critical thinking and analysis, monitoring and control, ability to argue and others. Тhe complexe of recommendations for increasing of level of teaching of mathematics in the conditions of distance learning was allocated. Emphasis is placed on the necessity for uninterrupted monitoring of the education system in relation to its compliance with the needs of society and the challenges of a dynamic world and the latest technologies. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Issue No. 1; | - |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | викладання математики | uk_UA |
dc.subject | PhET | uk_UA |
dc.subject | GeoGebra | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | teaching mathematics | uk_UA |
dc.subject | PhET | uk_UA |
dc.subject | GeoGebra | uk_UA |
dc.title | Підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Increasing the level of teaching mathematics in distance learning conditions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.18372/2786-5495.1.15785 | - |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_наук. жур. №1 (2021)_С. 210-213.pdf | стаття | 743.77 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.