Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57144
Назва: | Особливості використання імітаційного моделювання в аналітичній складовій частині інформаційно-аналітичної системи моніторингу засобів транспорту |
Інші назви: | Features of the use of simulation modeling in the analytical component of the information and analytical system for monitoring vehicles |
Автори: | Володарець, Микита Віталійович Volodarets, Mykyta Грицук, Ігор Валерійович Gritsuk, Igor Український, Євген Олександрович Ukrainskyi, Yevhen |
Ключові слова: | імітаційна модель simulation model транспортний вузол transport node громадський транспорт public transport |
Дата публікації: | 18-вер-2020 |
Видавництво: | Харківський національний автомобільно-дорожній університет |
Бібліографічний опис: | Володарець М.В., Грицук І.В., Український Є.О. Особливості використання імітаційного моделювання в аналітичній складовій частині інформаційно-аналітичної системи моніторингу засобів транспорту // Сучасні тенденції розвитку автомобільного транспорту та галузевого машинобудування: наукові праці Міжнар. науково-практ. конф. (Харків, 16-18 вересня, 2020 р.). – ХНАДУ – Харків, 2020. – С. 66–69 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективним інструментом управління класифікацією умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS є імітаційне моделювання, головною перевагою якого є те, що на відміну від аналітичного моделювання імітаційне дозволяє багаторазово відтворювати досліджувану складну систему і визначати її оптимальний стан. Запропоновано алгоритм розробки і верифікації імітаційної моделі оптимізації дорожнього руху та розроблено діаграма процесу імітаційної моделі руху транспортних засобів громадського транспорту в досліджуваному транспортному вузлі. Simulation modeling is an effective tool for managing the classification of vehicle operating conditions in the ITS information environment. Its main advantage is that, unlike analytical modeling, simulation allows you to repeatedly reproduce the complex system under study and determine its optimal state. An algorithm for the development and verification of a simulation model for traffic optimization is proposed, and a process diagram for a simulation model for the movement of public transport vehicles in the transport hub under study is developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57144 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3_Тези_ХНАДУ_2020.pdf | 863.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.