Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57144
Название: | Особливості використання імітаційного моделювання в аналітичній складовій частині інформаційно-аналітичної системи моніторингу засобів транспорту |
Другие названия: | Features of the use of simulation modeling in the analytical component of the information and analytical system for monitoring vehicles |
Авторы: | Володарець, Микита Віталійович Volodarets, Mykyta Грицук, Ігор Валерійович Gritsuk, Igor Український, Євген Олександрович Ukrainskyi, Yevhen |
Ключевые слова: | імітаційна модель simulation model транспортний вузол transport node громадський транспорт public transport |
Дата публикации: | 18-сен-2020 |
Издательство: | Харківський національний автомобільно-дорожній університет |
Библиографическое описание: | Володарець М.В., Грицук І.В., Український Є.О. Особливості використання імітаційного моделювання в аналітичній складовій частині інформаційно-аналітичної системи моніторингу засобів транспорту // Сучасні тенденції розвитку автомобільного транспорту та галузевого машинобудування: наукові праці Міжнар. науково-практ. конф. (Харків, 16-18 вересня, 2020 р.). – ХНАДУ – Харків, 2020. – С. 66–69 |
Краткий осмотр (реферат): | Ефективним інструментом управління класифікацією умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS є імітаційне моделювання, головною перевагою якого є те, що на відміну від аналітичного моделювання імітаційне дозволяє багаторазово відтворювати досліджувану складну систему і визначати її оптимальний стан. Запропоновано алгоритм розробки і верифікації імітаційної моделі оптимізації дорожнього руху та розроблено діаграма процесу імітаційної моделі руху транспортних засобів громадського транспорту в досліджуваному транспортному вузлі. Simulation modeling is an effective tool for managing the classification of vehicle operating conditions in the ITS information environment. Its main advantage is that, unlike analytical modeling, simulation allows you to repeatedly reproduce the complex system under study and determine its optimal state. An algorithm for the development and verification of a simulation model for traffic optimization is proposed, and a process diagram for a simulation model for the movement of public transport vehicles in the transport hub under study is developed. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57144 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
3_Тези_ХНАДУ_2020.pdf | 863.95 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.