Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56979
Название: | Трансформація емоційної сфери юнацької молоді у воєнний час |
Авторы: | Сторожук, Марина Миколаївна |
Ключевые слова: | дипломна робота юнацький вік емоційна сфера трансформація емоційної сфери у воєнний час емпіричне дослідження таппінг-техніки |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Сторожук М. М. Трансформація емоційної сфери юнацької молоді у воєнний час. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 48 с. |
Краткий осмотр (реферат): | У кваліфікаційній роботі розкрито проблему трансформації емоційної сфери юнацької молоді у воєнний час, зокрема: у цьому віці відбувається завершення формування особистості, емоційна сфера юнаків стає гнучкішою, а емоційне життя стабільнішим, саме тому особам цього віку стає легше контролювати прояви свої емоцій. У вольовій сфері зростає рівень самоконтролю, що допомагає при подоланні перешкод та досяганні мети. Та все ж таки юнацька молодь є вразливою до зовнішніх факторів, так як переживає «кризу ідентичності». Юнацький вік є призивним віком, та враховуюючи теперішнє воєнне становище, емоційна сфера представників даного періоду може зазнавати сильних трансформацій, так як психічні процеси у екстремальних умовах перенавантажуються та сповільнюються. На соціально-психологічному рівні обсяг інформації, яка надходить значно збільшується, що іноді призводить до обмеження власнивостей юнака. Описано психодіагностичні методики для дослідження предмета дипломного пошуку та отримані в процесі їх використання результати, а саме показники у класифікації емоцій за Б.І.Додоновим до війни та під час значних змін не зазнали; за шкалою прояву тривожності Тейлора ми дослідили, що рівень тривожності наших респондентів під час війни збільшився; за тестом САН ми також побачили, що показники самопочуття, активності та настрою під час війни погіршилися, в порівнянні з показниками, які ми отримали до війни. Практичне значення роботи полягає в тому, що вони можуть бути використані вчителями у роботі з ючнями старших класів, викладачами, психологами, самими юнаками, їхніми батьками; при підготовці методичних рекомендацій з подолання негативних емоцій та тривожних станів; при викладанні вікової та кризової психології здобувачам вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія». |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психол. наук, професор Семиченко Валентина Анатоліївна |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56979 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сторожук Марина Миколаївна.pdf | Дипломна робота | 739.64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.