Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56812
Назва: Educational and methodological complex of discipline "Fundamentals of e-marketing" for the English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи електронного маркетингу" для англомовного проєкту
Автори: Borysenko, Olena
Борисенко, Олена
Ключові слова: marketing
electronic marketing
enterprise
working program
маркетинг
електронний маркетинг
підприємство
робоча програма
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features of the Internet and the specifics of the application of the network marketing complex. The goal of the educational discipline is the formation of competences regarding the theoretical foundations of the formation and functioning of the electronic marketing system at the enterprise, practical skills in the use of electronic marketing elements in increasing the efficiency of enterprise management in market conditions.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей Інтернету і специфіки застосування комплексу маркетингу у мережі. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад формування та функціонування системи електронного маркетингу на підприємстві, практичних навичок використання елементів електронного маркетингу в підвищенні ефективності управління підприємством у ринкових умовах.
Опис: The work program (WP) of the educational discipline "Fundamentals of electronic marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the educational discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Основи електронного маркетингу» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56812
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Fundamentals of e-marketing_2021.pdfworking program1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.