Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФісун, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorFisun, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-10-11T12:11:59Z-
dc.date.available2022-10-11T12:11:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56549-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing research" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення маркетингових досліджень. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features and specifics of marketing research. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of a system of knowledge and skills of theoretical-methodological, methodical, technological and substantive aspects of the organization and conduct of marketing research, an idea of the possibilities of using the results of marketing research for making competent organizational and production decisions.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectresearchen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchesen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing researches"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетингові дослідження_2021.pdfробоча програма1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.