Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56183
Title: Статистичний аналіз франчайзингу в Україні як особливої форми організіції бізнесу
Other Titles: Statistical analysis of franchising in Ukraine as a special form of business organization
Authors: Скібіцька, Ліана Івінівна
Мельник, Вікторія Вікторівна
Skibitska, Liana Ivansvna
Melnik, Viktoriia Viktorivna
Keywords: франчайзинг
франчайзер
франчайзі
франчайзингова діяльність
франчайзингова угода
антикризова франшиза
franchising
franchisor
franchisees
franchising activity
franchising agreement
anti-crisis franchise
Issue Date: 20-Dec-2021
Publisher: Науково-дослідний фінансовий інститут
Citation: Скібіцька, Л.І., Мельник В.В. Статистичний аналіз франчайзингу в Україні як особливі форми організації бізнесу / Л.І. Скібіцька, В.В.Мельник // Наукові праці НДФІ . – Київ, 2021. – С. 83-94.
Abstract: У статті розкрито сучасні тенденції розвитку франчайзингу та причини, які перешкоджають функціонуванню цієї бізнес-моделі. Досліджено структуру ринку франшиз і визначено, що франчайзингова діяльність в Україні охоплює більшою мірою сферу послуг. Розглянуто основні переваги та недоліки франчайзингу та проаналізовано перспективи його розвитку. Дослідження сучасних тенденцій розвитку франчайзингу в Україні показало, що навіть у кризовий економічний період він позитивно вплинув на поступ бізнесу, адже допоміг розширити межі підприємницької активності національних суб’єктів господарювання, надав можливості участі підприємств у вже готовому бізнесі, набуття досвіду із залучення нової клієнтської бази, а також отримання прибутку з меншими ризиками
Th e problem formulation. Under current conditions the process of the franchising business model development of economic activity takes place in the context of sharp limitation of fi nancial resources, as well as the lack of eff ective regulatory framework, which necessitates research on the features and prospects of franchising in Ukraine. Th e analysis of recent research and publications has shown that the development of franchising in Ukraine, in particular the operation of modern enterprises on a franchise basis is of great importance, as this form of business model is quite popular in Ukraine and in the world. However, modern challenges change business conditions, which allow for further research.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56183
DOI: 10.33763/npndfi2021.03.083
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сібіцька стаття.pdf194.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.