Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55886
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, Ігор Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-22T13:57:27Z | - |
dc.date.available | 2022-07-22T13:57:27Z | - |
dc.date.issued | 2022-06-18 | - |
dc.identifier.citation | Ковальчук І. М. Реконструкція зльотно-посадкової смуги аеродрому міжнародного аеропорту «Київ» ім. І. Сікорського : дипломна робота випускника освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія», освітньо-професійна програма «Автомобільні дороги і аеродроми». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 49 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55886 | - |
dc.description | Робота публікується згідно з наказом ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник роботи: канд. техн. наук, с. н. с., Дійсний член Академії будівництва України Агєєва Галина Миколаївна. | uk_UA |
dc.description.abstract | Міжнародний аеропорт «Київ» імені Ігоря Сікорського» обслуговує регіон з великим економічним потенціалом. Структурні геополітичні зміни, які відбулися за останні 15 років, обумовили нові інтеграційні напрямки в розвитку країн ЄС, що послужило причиною різких змін у характері транспортних потоків і зв'язків між континентами. На найближчі 15 років прогнозуються значні темпи росту транспортних потоків. Економіко-географічне положення Києва на Європейському континенті може сприяти розвитку авіаційного потенціалу України та її інтеграцію в Європейську та світову транспортні системи. Аеропорт, який розташований у межах населеного пункту, має низку обмежень щодо розвитку, які, насамперед, пов’язані з дефіцитом земель, дотриманням вимог до акустичного стану територій, прилеглих до житлових і громадських будинків, тощо. Сумарні контури ризику зон громадської безпеки, побудовані для аеропорту та отримані з офіційних джерел, дозволяють визначити можливий напрямок подовження злітно-посадкової смуги на 470 м. Для реалізації комплексу заходів з реконструкції аеродрому потрібна ділянка площею 13,6 га, яку аеропорт у 2021 році отримав у постійне користування. Призначення ділянки буде змінено, а втрати сільськогосподарського виробництва будуть компенсовані аеропортом. Як наслідок, будуть внесені зміни до розмірів та зонування приаеродромної території. Низка результатів дипломної роботи стосовно особливостей розвитку аеропортів, розташованих у міжах міста, оприлюднена на оприлюднена на ХХII Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Політ. Сучасні проблеми науки» (5-7 квітня 2022 року, Київ, НАУ). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | аеродром | uk_UA |
dc.subject | аеропорт | uk_UA |
dc.subject | приаеродромна територія | uk_UA |
dc.subject | реконструкція | uk_UA |
dc.subject | аеродромні покриття | uk_UA |
dc.subject | планувальні рішення | uk_UA |
dc.subject | конструктивні рішення | uk_UA |
dc.subject | технологічні рішення | uk_UA |
dc.subject | клас відповідальності | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | - |
dc.title | Реконструкція зльотно-посадкової смуги аеродрому міжнародного аеропорту «Київ» ім. І. Сікорського | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | АД - Бакалавр |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1-Ковальчук-ПЗ-13-06-2022-репозит.pdf | Пояснювальна записка | 558 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.