Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55864
Title: Приховані сенси античної традиції фізичного виховання у контекстах олімпійської освіти
Authors: Вржесневський, Іван Іванович
Захарчук, І.Р.
Сулипа, О.В.
Murad, Fathloun
Keywords: позитивні тенденції
негативні сигнали
біологічні перспективи людства
фізичне виховання
формування світоглядної позиції
зміна пріоритетів
дитиноцентризм
Issue Date: 16-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет, 2022
Citation: Вржесневський І.І. Приховані сенси античної традиції фізичного виховання у контекстах олімпійської освіти / Вржесневський І.І., Захарчук І.Р., Сулипа О.В., Murad Fathloun // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С. 36 - 39..
Abstract: Нарівні з позитивними тенденціями розвитку сучасного інформаційного суспільства фахівці спостерігають негативні сигнали та передумови щодо подальших біологічних перспектив людства. У педагогічній площині ці передумови знаходять відображення у підтримці короткострокових «інтересів» та ситуативних побажань того, хто навчається, відносно фізичного розвитку і фізичного стану (в контексті паттернів «раціональної людини»). Значна кількість сучасної молоді прикриваючись тезами «особистих інтересів» нехтують реальними потребами свого фізичного тіла. Відтак вітальні аспекти біологічного розвитку студентів та вдосконалення природи людини загалом звужуються до паттернів окремих соціумів, тобто до «цінностей» товарного вигляду. Таким чином у процесі формування світоглядної позиції людини ми спостерігаємо зміну пріоритетів розвитку загальнолюдських цінностей та ідеалів на цінності суспільства споживання. Тож, у площині фізичного виховання практика педагогіки «дитиноцентризму» веде до егоцентризму, породжуючи передумови загальної гіподинамії.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55864
Appears in Collections:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.