Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55627
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Meleshko, Kseniia | - |
dc.contributor.author | Мелешко, Ксенія Русланівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-28T16:35:00Z | - |
dc.date.available | 2022-06-28T16:35:00Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.citation | Meleshko K. Preliminary design of the mid-range passenger aircraft with up to 250 seats capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 60 p. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55627 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович | uk_UA |
dc.description.abstract | This thesis considers, the design of the mid-range passenger aircraft with a capacity of 250 passengers and determine it’s main flight and technical characteristics. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In a special part, the new design of aircraft floor beam for passenger seats attachment have been developed, which has increased strength compared to analogues and lower cost. To confirm the strength characteristics of the new beam structure using a new material, the analysis of the stress-strain state was performed and meeting of with existing standards was proved. The results of this work can be used in the aviation branch and in the educational process of aviation specialties. | uk_UA |
dc.description.abstract | В процесі написання роботи, було спроектовано та визначено основні льотно-технічні характеристики средньомагістрального пасажирського літака місткістю до 250 пасажирів. Для проектування літака, використовувався метод порівняльного аналізу літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також метод інженерних розрахунків для отримання основних параметрів проектування літака. В спеціальній частині обґрунтовано застосування нової балки підлоги літака для кріплення пасажирських крісел, що має підвищену міцність порівняно з аналогами та меншу вартість. Для підтвердження характеристик міцності нової конструкції балки із застосуванням нового матеріалу проведено аналіз напружено-деформованого стану та показано її відповідність існуючим нормам. Результати цієї роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | passenger aircraft | uk_UA |
dc.subject | preliminary design | uk_UA |
dc.subject | center of gravity calculation | uk_UA |
dc.subject | passenger cabin layout, | uk_UA |
dc.subject | strength calculation | uk_UA |
dc.subject | stress-strain analysis | uk_UA |
dc.subject | Пасижарський літак | uk_UA |
dc.subject | аваніпроект літака | uk_UA |
dc.subject | центрування літака | uk_UA |
dc.subject | компанування пасажирської кабіни | uk_UA |
dc.subject | розрахунок на міцність | uk_UA |
dc.subject | аналіз напружено деформованого стану | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Preliminary design of the mid-range passenger aircraft with up to 250 seats capacity | uk_UA |
dc.title.alternative | Аванпроект середньомагiстрального пасажирського літака місткістю до 250 пасажирів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ASF_2022_134_MeleschkoKR.pdf | Bachelor Thesis | 2.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.