Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55403
Название: | Preliminary design of short take-off and landing cargo airplane with capacity up to 30 tons |
Другие названия: | Аванпроект вантажного літака скороченого зльоту і посадки вантажопідйомністю до 30 тон |
Авторы: | Feng, Qianyu Фен, Цянyй |
Ключевые слова: | preliminary design cabin layout center of gravity calculation wing rib parameter optimization topology optimization аванпроєкт літака компонування центрування оптимізація параметрів топологічна оптимізація нервюра крила дипломна робота |
Дата публикации: | дек-2021 |
Издательство: | National Aviation University |
Библиографическое описание: | Feng Q. Preliminary design of short take-off and landing cargo airplane with capacity up to 30 tons. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 86 p. |
Краткий осмотр (реферат): | This thesis is devoted to the development of a preliminary design of a cargo plane for short takeoff and landing, which meets international flight standards, safe, efficient and reliable cargo transportation capabilities. The thickness of the front edge of the wing rib and the optimized design of the holes to reduce weight, as well as a lightweight design of the wing rib.
The dissertation uses finite element analysis, parameter optimization, topology optimization, DM system modeling using the Ansys system, as well as finite element analysis and optimization modules.
The practical significance of the results of the master's thesis is to make the aircraft lighter, to increase the range of the aircraft.
The materials of the master's thesis can be used in the educational process and practical activities of designers of professional design institutions. Ця дипломна робота присвячена розробці ескізного проекту вантажного літака ближнього зльоту та посадки, що відповідає міжнародним стандартам польотів, безпечним, ефективним та надійним можливостям перевезення вантажів. Товщина переднього краю ребра крила і оптимізована конструкція отворів для зменшення ваги, а також полегшена конструкція ребра крила. У дисертації використовуються скінченно-елементний аналіз, оптимізація параметрів, оптимізація топології, моделювання системи DM за допомогою системи Ansys, а також модулі аналізу та оптимізації кінцевих елементів. Практичне значення результатів магістерської роботи полягає в тому, щоб зробити літак легшим, збільшити дальність польоту літака. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані в навчальному процесі та практичній діяльності конструкторів професійних проектних установ. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55403 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ASF_2021_134_QianyuF.pdf | Master Thesis | 2.95 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.