Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55400
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Li, Linfeng | - |
dc.contributor.author | Лі, Ліньфен | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-22T12:13:04Z | - |
dc.date.available | 2022-06-22T12:13:04Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.citation | Li L. Aircraft Noise Reduction Design Approaches. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 71 p. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55400 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Юцкевич Святослав Сергійович | uk_UA |
dc.description.abstract | This master thesis is dedicated to research of the noise control and reduction method in the aircraft design process and improving low frequency sound absorption performance of the micro-perforated panel honeycomb sandwich structure within space-coiling. The design methodology is based on the principles of aeroacoustics, the theory of micro-perforated panel, computer-aided design, and finite element analysis. Practical value of the work is improving the aircraft noise reduction performance on the base of the micro-perforated panel honeycomb sandwich structure application. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process related to aircraft noise reduction. | uk_UA |
dc.description.abstract | Ця магістерська робота присвячена дослідженню методу контролю та зменшення шуму на етапі проектування літального апарату та покращенню характеристик низькочастотного звукопоглинання мікроперфорованої панелі стільникової сендвіч-конструкції в зовнішнього контуру. Методологія розробки базується на принципах аероакустики, теорії мікроперфорованої панелі, автоматизованого проектування та скінченно-елементного аналізу. Практичною цінністю роботи є підвищення ефективності шумозаглушення літака на основі застосування мікроперфорованої панелі сотової сендвіч-конструкції. Матеріали диплома магістра можуть бути використані в авіаційній промисловості та в навчальному процесі, пов’язаному зі зниженням шуму літаків. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | Aircraft noise | uk_UA |
dc.subject | noise reduction | uk_UA |
dc.subject | micro-perforated panel | uk_UA |
dc.subject | honeycomb sandwich structure | uk_UA |
dc.subject | sound absorption coefficient | uk_UA |
dc.subject | acoustic metamaterials | uk_UA |
dc.subject | авіаційний шум | uk_UA |
dc.subject | шумозаглушення | uk_UA |
dc.subject | мікроперфорована панель | uk_UA |
dc.subject | стільникова сендвіч-конструкція | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт поглинання звуку | uk_UA |
dc.subject | акустичні метаматеріали | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Aircraft Noise Reduction Design Approaches | uk_UA |
dc.title.alternative | Конструктивні підходи щодо зменшення рівня шуму літака | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ASF_2021_134_LiLinfeng.pdf | Master Thesis | 2.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.