Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55252
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білик, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T06:43:11Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T06:43:11Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Білик О.В. Вплив тривожності на формування Я-концепції старшокласників. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 56 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55252 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Проскурка Наталія Миколаївна | uk_UA |
dc.description.abstract | Проблема тривожності особистості має особливе місце в психологічних проблемах сучасного суспільства, але, на превеликий жаль, даний феномен досліджений не всебічно, а його вплив на формування людини та її становлення як особистості визначений не до кінця. Особливе значення тривожність має в підлітковому віці, адже це один з найважливіших етапів розвитку кожної людини. Саме в цей період життя особливого значення набувають соціальні відносини, усвідомлення свого місця не тільки серед однолітків, а й в суспільстві загалом. Підліток починає усвідомлювати себе як унікальну людину, як особистість перш за все, зі всіма її якостями, характеристиками та здібностями. Основним соціальним інститутом даного вікового періоду є школа. Завданням будь-якої школи, перш за все, є всебічний розвиток особистості школяра, його розумових здібностей, створення умов для самовизначення і подальшої самореалізації, що мають своє відображення у самооцінці та рівні самовпевненості. В нього формується та усвідомлюється образ власного Я, або Я-концепція особистості. Проблемою дослідження Я-концепції в історії психологічної науки займалися такі видатні дослідники, як Дж. Мід, Ч. Кулі, В. Джеймс, Дж, Майер, М. Розенберг та багато інших. Особистісна тривожність та рівень її прояву – саме той немаловажний фактор, що значним чином впливає на формування особистості в юнацькому віці, а також частково визначає її подальший розвиток та самореалізацію. Саме тому вкрай важливо якомога раніше діагностувати та вирішувати проблему підвищеної тривожності задля уникання подальших негативних наслідків даної проблеми для старшокласника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | я-концепція | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | самоставлення | uk_UA |
dc.subject | старший шкільний вік | uk_UA |
dc.title | Вплив тривожності на формування Я-концепції старшокласників | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Білик О.В._2022.pdf | Дипломна робота | 563.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.