Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55252
Название: | Вплив тривожності на формування Я-концепції старшокласників |
Авторы: | Білик, Олена Володимирівна |
Ключевые слова: | дипломна робота я-концепція тривожність самооцінка самоставлення старший шкільний вік |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Білик О.В. Вплив тривожності на формування Я-концепції старшокласників. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 56 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Проблема тривожності особистості має особливе місце в психологічних проблемах сучасного суспільства, але, на превеликий жаль, даний феномен досліджений не всебічно, а його вплив на формування людини та її становлення як особистості визначений не до кінця. Особливе значення тривожність має в підлітковому віці, адже це один з найважливіших етапів розвитку кожної людини. Саме в цей період життя особливого значення набувають соціальні відносини, усвідомлення свого місця не тільки серед однолітків, а й в суспільстві загалом. Підліток починає усвідомлювати себе як унікальну людину, як особистість перш за все, зі всіма її якостями, характеристиками та здібностями. Основним соціальним інститутом даного вікового періоду є школа. Завданням будь-якої школи, перш за все, є всебічний розвиток особистості школяра, його розумових здібностей, створення умов для самовизначення і подальшої самореалізації, що мають своє відображення у самооцінці та рівні самовпевненості. В нього формується та усвідомлюється образ власного Я, або Я-концепція особистості. Проблемою дослідження Я-концепції в історії психологічної науки займалися такі видатні дослідники, як Дж. Мід, Ч. Кулі, В. Джеймс, Дж, Майер, М. Розенберг та багато інших. Особистісна тривожність та рівень її прояву – саме той немаловажний фактор, що значним чином впливає на формування особистості в юнацькому віці, а також частково визначає її подальший розвиток та самореалізацію. Саме тому вкрай важливо якомога раніше діагностувати та вирішувати проблему підвищеної тривожності задля уникання подальших негативних наслідків даної проблеми для старшокласника. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Проскурка Наталія Миколаївна |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55252 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білик О.В._2022.pdf | Дипломна робота | 563.91 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.