Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54949
Title: | Strategic aspects of enhancing students’ motivation for learning Ukrainian as a foreign language |
Other Titles: | Стратегічні аспекти підвищення мотивації студентів при навчанні української мови як іноземної |
Authors: | Новікова, Олександра Олександрівна Novikova, Oleksandra Paziura, Liudmyla Пазюра, Людмила Володимирівна |
Keywords: | problems of motivation in teaching Ukrainian as a foreign analysis of common mistakes recommendations for increasing the level of motivation of foreigners проблеми мотивації при вивченні української мови іноземцями аналіз типових помилок рекомендації для підвищення рівня мотивації |
Issue Date: | 15-May-2020 |
Publisher: | Przemyśl: Nauka i studia |
Citation: | Paziura L., Novikova O. Strategic aspects of enhancing students’ motivation for learning Ukrainian as a foreign language. Materiały XVI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Europejska nauka XXI powieką - 2020», Volume 2. Przemyśl: Nauka i studia, 3-5 s. |
Abstract: | The article is devoted to the problems of motivation in teaching Ukrainian as a foreign language. Includes an overview of types of motivation, analysis of common mistakes in building motivational models, and also contains recommendations for increasing the level of motivation of foreigners in language learning. Стаття присвячена проблемам мотивації при навчанні української мови як іноземної. Включає огляд типів мотивації, аналіз типових помилок при побудові мотиваційних моделей, а також містить рекомендації щодо підвищення рівня мотивації іноземців при вивченні мови. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54949 |
ISSN: | 1561-6916 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Strategic aspects of enhancing students’ motivation for learning Ukrainian as a foreign language.pdf | 633.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.