Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54927
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Целіщев, І.О. | - |
dc.contributor.author | Tselishchev, І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-06T13:08:08Z | - |
dc.date.available | 2022-06-06T13:08:08Z | - |
dc.date.issued | 2022-04-07 | - |
dc.identifier.citation | Целіщев I.O. Загальна проблематика оптимального розвитку транспортного процесу // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54927 | - |
dc.description | 1. Копейкина, С.В. Управление производством на воздушном транспорте : курс лекций / С.В. Копейкина. – Хабаровск : Изд-во ДВГУПС, 2013. – 96 с | uk_UA |
dc.description.abstract | За період ринкових перетворень в Україні докорінно змінилася економічна ситуація і взаємовідносини між суб'єктами економічної діяльності, в тому числі в середовищі транспортного ринку. Протягом цього періоду з'явилася і стала інтенсивно розвиватись конкуренція між різними видами транспорту. В результаті здійснився перерозподіл між ними обсягів перевезень і змінилися традиційні сфери їх використання. Іншою стала психологія перевізників. Тепер продавець транспортних послуг повинен самостійно шукати клієнта і задовольняти його транспорті вимоги на найкращому рівні. | uk_UA |
dc.description.abstract | During the period of market transformations in Ukraine, the economic situation and relations between economic entities have changed radically, including in the environment of the transport market. During this period, competition between different modes of transport appeared and began to develop intensively. As a result, there was a redistribution of traffic between them and changed the traditional areas of their use. Another was the psychology of carriers. Now the seller of transport services must independently seek a customer and meet his transport requirements at the best level. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | транспорт | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | ринок перевезень | uk_UA |
dc.subject | умови роботи транспорту | uk_UA |
dc.subject | вантажовідправник | uk_UA |
dc.subject | вантажовласник | uk_UA |
dc.subject | cargo owner | uk_UA |
dc.subject | consignor | uk_UA |
dc.subject | working conditions of transport | uk_UA |
dc.subject | transportation market | uk_UA |
dc.subject | development | uk_UA |
dc.subject | optimization | uk_UA |
dc.subject | transport | uk_UA |
dc.title | Загальна проблематика оптимального розвитку транспортного процесу | uk_UA |
dc.title.alternative | General problems of optimal development of transport process | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 656.7.025 | uk_UA |
Appears in Collections: | Політ. Організація перевезень і управління на транспорті. 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Целіщев_І_О.pdf | Тези конференції | 207.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.