Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотоперий, В. М.-
dc.contributor.authorШинкарьов, Д. Є.-
dc.date.accessioned2022-03-20T10:33:25Z-
dc.date.available2022-03-20T10:33:25Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗолотоперий В. М. Визначення поперечних ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям з урахуванням явища динамічного гідроглісування літаків / Золотоперий В. М., Шинкарьов Д. Є. // Advances in Аerospase Technology.- 2006. - №1(27). - С. 191-194.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54507-
dc.description1. Часовников В.В. Характеристики глиссирования колес самолетов на мокрых ВПП, меры по устранению глиссирования // Летная эксплуатация воздушных судов и безопасность полетов в гражданской авиации. Организация летной работы и управление. Динамика полета в процессах летной эксплуатации. Эксплуатационная надежность: Тр. ОЛАГА. – Л., 1976. – Вып. 62. – С. 38–46. 2. Аэродромы. Приложение 14 к Конвенции о международной гражданской авиации. Т. 1. Проектирование и эксплуатация аэродромов. – 4-е изд. – Монреаль: ICAO, 2004. – 351 с.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано інженерну методику розрахунку мінімально допустимих ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям різних класів цивільних аеродромів для різних зливових районів. Сформульовано рекомендації з проектування поперечних профілів твердих покриттів злітно-посадкової смуги та застосування спеціальних заходів щодо запобігання виникнення динамічного гідроглісування коліс літака.uk_UA
dc.description.abstractПредложена инженерная методика расчета минимально допустимых уклонов поверхности взлетно-посадочной полосы с твердым покрытием различных классов гражданских аэродромов для разных ливневых районов. Сформулированы рекомендации по проектированию поперечных профилей твердых покрытий взлетно-посадочной полосы и принятию специальных мер для предотвращения возникновения динамического гидроглиссирования колес самолета.uk_UA
dc.description.abstractAn engineering method is offered and calculations are executed on a ground minimum of possible paved runway’s crossfalls for different classes of the civil airdromes and for the different rain shower zones. The recommendations for planning paved runway’s cross direction profiles and taking special measures for prevention of airplane’s wheels dynamic hydrogliding have been formulated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаеродромuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectрозрахунокuk_UA
dc.subjectаэродромuk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectрасчетuk_UA
dc.subjectairfielduk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectcalculationuk_UA
dc.titleВизначення поперечних ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям з урахуванням явища динамічного гідроглісування літаківuk_UA
dc.title.alternativeOпределение поперечных уклонов поверхности взлетно-посадочной полосы с твердым покрытием с учетом явления динамического гидроглисирования самолетовuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of transverse slope of the runway is paved in view of dynamic phenomena hidrohlisuvannya aircraftuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc625.717.001.2(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2306-1472.27.1275-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4352.pdfстаття197.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.