Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54424
Title: | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Метапсихологія та її паралогізми» |
Other Titles: | Educational and methodical complex of the discipline "Metapsychology and its paralogisms" Учебно-методический комплекс учебной дисциплины «Метапсихология и ее паралогизмы» |
Authors: | Помиткіна, Любов Віталіївна Pomitkina, Lyubov Помиткина, Любовь Витальевна |
Keywords: | метапсихологія сучасні методи дослідження методологія основи психологічних практик metapsychology modern research methods methodology basics of psychological practices метапсихология современные методы исследования методология основы психологических практик |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дана навчальна дисципліна дає можливість для вивчення підвалин, закономірностей формування та розвитку психологічного знання на рівні «мета», що відображає переосмислення системи понять і
положень психологічної науки, відшуковує способи більш раціональної їх побудови, відповідає на запитання щодо їх несуперечливості, повноти, самодостатності, передбачає аналіз антиномій розуму – суперечливих суджень, які включають одне одного, але водночас обоє є істинними. Отримані знання забезпечать підготовку психолога до дослідницької та практичної роботи у контексті особистісного
підходу, з акцентом на змістовій стороні особистості людини. This discipline provides an opportunity to study the foundations, patterns of formation and development of psychological knowledge at the level of "goal", which reflects the rethinking of concepts and provisions of psychological science, seeks ways to build them more rationally, answers questions about their consistency, completeness, self-sufficiency. analysis of the antinomies of the mind - contradictory judgments that include each other, but at the same time both are true. The acquired knowledge will prepare a psychologist for research and practical work in the context of a personal approach, with an emphasis on the content of the human personality. Данная учебная дисциплина дает возможность для изучения устоев, закономерностей формирования и развития психологического знания на уровне «цель», отражающего переосмысление системы понятий и положений психологической науки, отыскивает способы более рационального их построения, отвечает на вопросы по их непротиворечивости, полноте, самодостаточности, предполагает анализ антиномий разума – противоречивых суждений, включающих друг друга, но в то же время оба истинны. Полученные знания обеспечат подготовку психолога к исследовательской и практической работе в контексте личностного подхода с акцентом на содержательной стороне личности человека. |
Description: | Дисципліна: Метапсихологія та її паралогізми. Галузь знань: 05 «Соціальні та поведінкові науки». Спеціальність: 053 «Психологія». Спеціалізація: «Психологія». Складова комплексу: робоча навчальна програма (денна форма навчання); конспект лекцій; методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу; тести з дисципліни; модульна контрольна робота; екзаменаційні питання; силабус. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54424 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
00_Зміст_навчального_комплексу..pdf | Зміст навчально-методичного комплексу | 345.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
01_МППЕ_РП.pdf | Робоча навчальна програма | 845.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
02_МППЕ_КЛ.pdf | Конспект лекцій | 365.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
03_ МППЕ _МР_СРС.pdf | Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів | 235.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
04_МППЕ_Т.pdf | Тести з дисципліни | 232.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
05_ МППЕ _МКР.pdf | Модульна контрольна робота | 339.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
06_ МППЕ _ЗП.pdf | Екзаменаційні питання | 217.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
07_МППЕ_С.pdf | Силабус | 472.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.