Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54251
Title: | Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційна культура і комунікації» |
Other Titles: | Educational and methodical complex of discipline «Information culture and communications» Учебно-методический комплекс дисциплины «Информационная культура и коммуникации» |
Authors: | Ісайкіна, Олена Дмитрівна Isaikina, Olena Исайкина, Елена Дмитриевна |
Keywords: | інформація інформаційна культура інформаційне суспільство інформаційний простір information information culture information society information space информация информационная культура информационное общество информационное пространство |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі документознавства та комунікаційних технологій. Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців знань щодо теоретичних засад розвитку інформаційної культури в контексті розвитку сучасного медіапростору; підвищення рівня комунікативної компетентності майбутніх фахівців; набуття навичок працювати з інформацією, аналізувати та синтезувати її і на цій основі створювати нову; оволодіння різноманітними стратегіями й тактиками комунікативної взаємодії з метою запобігання медіавпливам, медіаманіпуляціям та медіазалежностям; формування етики сучасних комунікацій в професійному середовищі та на міжособистісному рівні. This discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of document science and communication technologies. The purpose of teaching the discipline is the formation of future specialists' knowledge of the theoretical foundations of information culture in the context of the development of modern media space; increasing the level of communicative competence of future specialists; acquiring skills to work with information, analyze and synthesize it and on this basis to create new ones; mastering various strategies and tactics of communicative interaction in order to prevent media influences, media manipulations and media addictions; formation of ethics of modern communications in the professional environment and at the interpersonal level. Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области документоведения и коммуникационных технологий. Целью преподавания учебной дисциплины является формирование у будущих специалистов знаний относительно теоретических основ развития информационной культуры в контексте развития современного медиапространства; повышение уровня коммуникативной компетентности будущих профессионалов; приобретение навыков работать с информацией, анализировать и синтезировать ее и на этой основе создавать новую; овладение разнообразными стратегиями и тактиками коммуникативного взаимодействия с целью предотвращения медиавлияний, медиаманипуляций и медиазависимостей; формирование этики современных коммуникаций в профессиональной среде и на межличностном уровне. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54251 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри історії та документознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
01_ІКК_РНП.pdf | Робоча навчальна програма | 444.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
02_ІКК_НП.pdf | Навчальна програма | 389.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
03_ІКК_СЛ.pdf | Силабус дисципліни | 326.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
04_ІК_КЗ.pdf | Картка забезпечення літературою | 153.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
05_ІКК_ППМКР.pdf | Питання до модульної роботи | 116.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
06_ІКК_МКР.pdf | Зразок білету МКР | 98.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
07_ІКК_ППЕК.pdf | Питання до екзамену | 194.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
08_ІКК_ЕК.pdf | Зразок екзаменаційного білету | 98.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.