Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54172
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Драченко, Анастасія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-25T07:51:58Z | - |
dc.date.available | 2022-01-25T07:51:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Драченко А.О. Психологічні особливості розвитку самоефективності студентської молоді. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Психологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 62 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54172 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розкрито сутність поняття самоефективність, розглянуто різні підходи до класифікації самоефективності, виділено основні компоненти, що спричиняють розвитку самоефективності студента такі як характеристика пам`яті (автобіографічні спогади, операціоналізація пам`яті), мислення (продуктивне мислення, яке дозволяє приймати рішення згідно трьом критеріям: зняття проблемної ситуації; обґрунтування рішення; альтернативні варіанти рішення) та емоційної саморегуляції (інтолерантність до невизначеності, ситуативна та особистісна тривожність, емоційний характер психобіографічних спогадів). Описано психологічні особливості самоефективності у студентської молоді, що пов’язані насамперед з відповідними особистісними якостями, такими як: наполегливість, сміливість, активність, оптимізм, здатність долати труднощі і т. д. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали даного дослідження можуть бути використані в діяльності практичних психологів, психологів закладів освіти, педагогів в корекційно-розвивальній, консультативній та освітній діяльності, а також для розробки різних тренінгових програм. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | самоефективність | uk_UA |
dc.subject | продуктивність | uk_UA |
dc.subject | раціоналізація діяльності | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку самоефективності студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Драченко А.О. .pdf | Дипломна робота | 848.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.