Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53786
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Касьянова, Наталія Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T08:54:05Z | - |
dc.date.available | 2022-01-13T08:54:05Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-21 | - |
dc.identifier.citation | Касьянова Н.В. Освіта в період цифрової трансформації // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 1. К.: НАУ, 2021. C. 50-53 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53786 | - |
dc.description | 1. Кудлай В. Г. Сучасні особливості викладання в умовах соціально- економічних трансформацій. Креативність, підприємництво, інновації: управлінські та освітні тренди майбутнього : пр. Міжнар. наук.-практ. конф. (16– 17 черв. 2021 р.) / Ун-т Бедфордширу [та ін.] ; [за ред.: Ярмош О. В., Дуднєвої Ю. Е., Нестеренко Р. О.]. Харків : Вид-во «Точка», 2021. С. 140–143. 2. Networked Readiness Index. URL: https://gtmarket.ru/ratings/networked- readiness-index 3. Education Index. URL https://gtmarket.ru/ratings/education-index 4. Магомедов А.М. Проблемы и тенденции развития цифрового образования. Педагогика и просвещение. 2019. № 2. С. 134-142. DOI: 10.7256/2454- 0676.2019.2.27084 | uk_UA |
dc.description.abstract | Виявлено найбільш актуальних проблем цифровізації освіти в Україні, її позитивні сторони. Автором виділено сім задач, які держава і суспільство повинні вирішити на шляху цифровізації системи освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | система управління освітою | uk_UA |
dc.subject | освітній цифровий простір | uk_UA |
dc.title | Освіта в період цифрової трансформації | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Глобалізаційні тренди цифрової трансформації економіки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.