Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52279
Title: | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг зелених інвестицій» |
Other Titles: | Educational and methodical complex on the subject "Marketing of green investments" Учебно-методический комплекс дисциплины «Маркетинг зеленых инвестиций» |
Authors: | Князєва, Тетяна В'ячеславівна Knyazeva, Tatiana Vyacheslavovna Князева, Татьяна Вячеславовна |
Keywords: | робоча програма маркетинг PHD маркетинг зелених інвестицій green investment marketing зелені інвестиції зеленые инвестиции маркетинг зеленых инвестиций doctor of philosophy |
Issue Date: | 16-Feb-2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Метою дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками ефективного управління маркетингом зелених інвестицій як основи конкурентоспроможності у сучасних умовах господарювання.
Завдання вивчення дисципліни:
надання здобувачам вищої освіти знань щодо правильного підходу до розуміння теоретичних і методологічних основ маркетингу зелених інвестицій; засвоєння особливостей діяльності макро- і мікросередовшца маркетингу зелених інвестицій; оволодіння знаннями щодо сегментації екологічного ринку і вибору цільових еко-сегментів; засвоєння методів та процедур з розробки комплексу маркетингових заходів в межах товарної, цінової, комунікаційної політик; оволодіння інструментами стратегічного планування, впровадження і контролю програм маркетингу зелених інвестицій. Целью дисциплины является формирование у соискателей высшего образования системы теоретических знаний, овладение современным методическим инструментарием, практическими навыками эффективного управления маркетингом зеленых инвестиций как основы конкурентоспособности в современных условиях хозяйствования. Задача изучения дисциплины: предоставление соискателям высшего образования знаний о правильном подходе к пониманию теоретических и методологических основ маркетинга зеленых инвестиций; усвоения особенностей деятельности макро- и микросередовшца маркетинга зеленых инвестиций; овладение знаниями по сегментации экологического рынка и выбора целевых эко-сегментов; усвоения методов и процедур по разработке комплекса маркетинговых мероприятий в рамках товарной, ценовой, коммуникационной политики; овладение инструментами стратегического планирования, внедрения и контроля программ маркетинга зеленых инвестиций. The purpose of the discipline is to form a system of theoretical knowledge in students of higher education, mastering modern methodological tools, practical skills of effective marketing management of green investments as a basis for competitiveness in modern business conditions. Tasks of studying the discipline: providing higher education students with knowledge on the correct approach to understanding the theoretical and methodological foundations of green investment marketing; mastering the features of the macro- and micro-environment of green investment marketing; mastering knowledge of environmental market segmentation and selection of target eco-segments; mastering methods and procedures for developing a set of marketing activities within the product, pricing, communication policies; mastering the tools of strategic planning, implementation and control of green investment marketing programs. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52279 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rnp-marketing-zelenih-ІnvestitsІj-2020.pdf | робоча програма | 519.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.