Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубанович, Андрій Юрійович-
dc.date.accessioned2021-07-09T09:01:31Z-
dc.date.available2021-07-09T09:01:31Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52027-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Халіль Сергій Ахмедовичuk_UA
dc.description.abstractШасі - це система підтримки літака, яка використовується для забезпечення зльоту та посадки літака, маневру навколо аеропорту та паркування під час зберігання. Шасі є важливою частиною конструкції літака. Чим важче і швидше літак, тим більше проблем з'явиться в області шасі. Сучасні літаки витрачають 60-65% своїх ресурсів на землі. Чим більша злітна маса, швидке збільшення швидкості літака, коли він виходить із землі, так і зменшення швидкості посадки - всі ці точки повинні бути розроблені з урахуванням безпеки. Κолеса, гальма та гідравлічні системи повинні працювати, коли висока температура, що утворюється під час гальмування, температура нижче нуля в польоті, висока температура в надзвуковому польоті та зміна тиску від землі до стратосфери.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectвантажний літакuk_UA
dc.subjectсистема керування висотою підлогиuk_UA
dc.subjectшасіuk_UA
dc.titleСистема керування висотою вантажної підлоги за допомогою амортизаційних стійок шасі вантажного літака зі злітною масою 20-23 тоннuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рубанович_АЮ_134_ЛВ_БС_2021.pdfПояснювальна записка3.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.