Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51911
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трошина, Світлана Вадимівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-07T07:00:04Z | - |
dc.date.available | 2021-07-07T07:00:04Z | - |
dc.date.issued | 2021-04 | - |
dc.identifier.citation | Трошина С.В. Комунікативний підхід у викладанні української мови за професійним спрямуванням /С.В. Трошина// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.202-205 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8016-02-9 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51911 | - |
dc.description | Література 1.Пентилюк М. Розвиток української лінгводидактики в контексті державного стандарту базової і повної освіти в Україні/М.Пентилюк//Вісник Львівського університету.Серія філол.- 2010 –Вип.50.-С.123-130. 2.Пентилюк М.І. Концепція когнітивної методики навчання української мови/ М.І.Пентилюк, О.М.Горошкіна, А.В.Нікітіна//Дивослово.-2004.-№8.- С.5-9. 3.Удовіченко Г.М. Місце когнітивної лінгвістики в сучасному мовознавстві/ Г.М.Удовіченко// Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»] Сер.: Філологія. Мовознавство.- 2014.- Т.221, Вип.209. – С.103-106. 4.Chamot, A.U. & O’Malley, J.M. The CALLA handbook: Implementing the Cognitive Academic Language Learning Approach [Електронний ресурс] – Режим доступу: http// mtweb. mtsu. edu/eslep/eslcalla.htm | uk_UA |
dc.description.abstract | Перед молодшим спеціалістами, випускниками коледжу, часто постає проблема невміння висловлюватися логічно й грамотно, аргументувати свою думку, насичувати висловлювання лексичними одиницями професійної мови, термінологією, спонтанно підтримувати розмову або вести дискусію. Тому надзвичайно актуальним є пошук таких шляхів навчання мови професійного спілкування, які б сприяли її ефективному опануванню. Саме когнітивно-комунікативний підхід може стати умовою успішного оволодіння мовою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | комунікативний підхід | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | професійне спрямування | uk_UA |
dc.subject | професійна мова | uk_UA |
dc.subject | когнітивна методика | uk_UA |
dc.title | Комунікативний підхід у викладанні української мови за професійним спрямуванням | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Troshina.pdf | 700.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.