Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51484
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зорін, Олександр Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T10:55:54Z | - |
dc.date.available | 2021-06-29T10:55:54Z | - |
dc.date.issued | 2021-06 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51484 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к.т.н. Талах Світлана Михайлівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Основними шляхами підвищення стійкості дороги є збільшення товщини дорожнього покриття та збільшення несної здатності дорожньої основи і підстильного ґрунту, що дозволяє зменшити товщину покриття. Останній є більш доцільним, в основу якого покладено ідея максимального використання властивостей матеріалів, тобто являється більш економічним. Можливістю зниження вартості будівництва і витрат ресурсів стало використання в конструктивних шарах дорожніх одягів укріплених ґрунтів і інших місцевих матеріалів. Подальший розвиток цієї технології йде по шляху вдосконалення існуючих і розробки нових методів укріплення із застосуванням відомих і нетрадиційних в'язних і вторинних ресурсів, створення нових ефективних ґрунтозмішувальних машин, розробки сучасних методів експресконтролю. Галузь застосування – розроблені технічні документи будуть використані проектними та будівельними організаціями. Соціальна ефективність від впровадження розробки: проведення робіт з реконструкції ділянки автомобільної дороги дасть можливість: - забезпечити транспортну доступність населення, що покращить мобільність, зайнятість і збільшить рівень доходів мешканців; - збільшити пропускну здатність ділянки автомобільної дороги та підвищити транспортно-експлуатаційні характеристики; - поліпшити екологічну ситуацію на автомобільній дорозі Житомир-Чернівці, так як зниження швидкості руху автомобілей і виникнення заторів у декілька разів збільшує емісію шкідливих речовин в атмосферу, чим вкрай несприятливо впливає на довкілля. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | будівництво | uk_UA |
dc.subject | капітальний ремонт | uk_UA |
dc.subject | дорожній одяг | uk_UA |
dc.subject | стабілізація грунту | uk_UA |
dc.title | Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги Житомир-Чернівці на ділянці км 345+000 – 355+000 з використанням технології стабілізації | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зорін О.С. диплом.pdf | Пояснювальна записка | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.