Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50495
Назва: The prevention of stall aircraft on approach and landing by avionics means
Інші назви: Запобігання звалювання літака при зниженні та посадці засобами авіоніки
Автори: Romanenko, O.V.
Kyivskyi, H.V.
Романенко, О.В.
Київський, Г.В.
Ключові слова: approaching and landing
flight safety
stall
weight and roll angle factors
avionics systems
зниження та посадка
безпека польоту
звалювання
фактори ваги та кута атаки
системи авіоніки
Дата публікації: 5-кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Romanenko O.V. The prevention of stall aircraft on approach and landing by avionics means / O.V. Romanenko, H.V. Kyivskyi // Polit. Callanges of science today: abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – P. 34-35.
Короткий огляд (реферат): To increase flight safety during approaching and landing, additional factors such as weight and roll angle that may result in a stall must be considered. The information support of the specified factors in modern avionics systems for their processing is considered.
Для підвищення безпеки польоту під час наближення та посадки необхідно враховувати додаткові фактори, такі як вага та кут нахилу, які можуть призвести до зриву. Розглянуто інформаційне забезпечення зазначених факторів у сучасних системах авіоніки для їх обробки.
Опис: 1. ICAO Safety Report. International Civil Aviation Organization 999 Boulevard Robert-Bourassa Montréal, QC, Canada H3C 5H7. 2016, p. 24 2. Flight Operations Support & Services Airbus S.A.S. 31707 Blagnac Cedex, France. 2007,. p. 211 3. V. Kastorovsky. Fundamentals of aerodynamics and dynamics of flight.” Riga: Transport and Telecommunication Institute, 2010. p. 105 4. А. Chuzha, G. Polozhevets, I. Donchenko.” Informational services for the crew about minimal critical flight velocities", September 23-25, 2014. – p. 3.4.1-3.4.3.[The sixth world congress "Aviation in the XXI-st century”, “Safety in aviation and space technology”] 5. Chuzha, O.O. Minimum landing speed criteria generated by means of avionics. Proceedings of the Methods and Systems of Navigation and Motion Control: IEEE December 2016, pp 271-274.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50495
Розташовується у зібраннях:Політ. Проблеми та перспективи розвитку авіоніки. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanenko.pdfТези. Політ139.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.