Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDziuba, Alina Olegivna-
dc.contributor.authorДзюба, Аліна Олегівна-
dc.date.accessioned2021-05-05T07:36:25Z-
dc.date.available2021-05-05T07:36:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationDziuba A.O.Means of building trusts and persuasions of consumers in advertising // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 326-328 P.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50041-
dc.description1. KPMG Trustworthy [Electronic resource]. - https://assets.kpmg/content/ dam/kpmg/ua/pdf/2018/12/kpmg-review-magazine-2-2018.pdf 2. Advertising: integration of theory and practice [Electronic resource]. -https://knute.edu.ua/file/MjA=/5b0ade2ee853d700d159b82ce0094ac6.pdf 3. Techniques of psychological influence on the consumer [Electronic resource]. – https://mgn.com.ua/uk/priemy-psixologicheskogo-vozdejstviya-napotrebitelya/ 4. Advertising of chewing gum “Orbit” [Electronic resource]. -https://www. youtube.com/watch?v=qrKZ8z4N81Q 5. Zazymko, O.V., Korol’chuk, M.S., Korol’chuk, V.M. and other (2016), Psihologija reklamy [Psychology ofAdvertising], Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, Kyiv, Ukraine – 384 p. 6. Shuvanov, V.I. (2003), Psihologija reklamy [Psychology of Advertising], Izd-vo “Feniks”, Rostov-na-Donu,Russia – 320 p. 7. Psychology of advertising: a textbook / OV Zazymko and others. Kyiv: KNTEU, 2016- 384 p.uk_UA
dc.description.abstractAdvertising is an integral part of everyone’s life. Trust is a determining factor in the success or failure of an organization, but above all, it is a major factor in human activity. Therefore, an important point in advertising is the establishment of links between producers and consumers, building trust, as well as the ability to persuade consumers.uk_UA
dc.description.abstractРеклама є невід’ємною частиною життя кожного. Довіра є визначальним фактором успіху чи невдачі організації, але перш за все вона є головним фактором людської діяльності. Тому важливим моментом у рекламі є встановлення зв’язків між виробниками та споживачами, формування довіри, а також здатність переконувати споживачів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational aviation universityuk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectsuccessuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectmodern advertisinguk_UA
dc.subjectсучасна рекламаuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectpsychological influenceuk_UA
dc.subjectпсихологічний впливuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleMeans of building trusts and persuasions of consumers in advertisinguk_UA
dc.title.alternativeЗасоби побудови довіри та переконання споживачів у рекламіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dziuba.pdfthe abstracts of the conference294.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.